Regeneracja sportowa


Regeneracja w treningu sportowym jest istotną częścią całego złożonego cyklu, na który składa się regeneracja zaraz po zakończeniu treningu jak i regeneracja w domu.

Pominięcie regeneracji po treningu szkodzi twojemu zdrowiu i może negatywnie wpływać na osiągi sportowe.

Warto zwrócić uwagę na trzy istotne elementy treningu, jak:
• wyczerpanie,
• obecność toksyn w organizmie,
• bóle mięśni tzw. zakwasy,
ponieważ to właśnie one mogą uniemożliwiać realizację planu treningowego i zwiększają podatność na kontuzje, a wtedy rehabilitacja staje się koniecznością.

Niezależnie czy zajmujesz się sportem zawodowo, czy po prostu biegasz po zakończeniu pracy, należy poświęcić czas na regenerację. Najlepiej zacząć już po zakończeniu treningu. 

Uniknij zakwasów, nie dopuść do kontuzji – zapisz się do nas!

Oprócz zbilansowanej diety, uzupełniania płynów i relaksu, słusznym wyborem jest regularny kontakt z fizjoterapeutą, tak jak to robią zawodowi sportowcy.




College Medical Clinic



ADDRES

College Medical Clinic
ul. Starodomaszowska 20/U13,
25-315 Kielce (Piętro 1, Klatka A)


ZADZWOŃ

530 – 305 – 865


NAPISZ

cmc@fizjoterapia.kielce.pl